Binnenlandse rijtuigen serie A 50 84 10-77 601-9 t/m 638-1
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 1991 of 1993 | Nummers 2002-2005 (ICRm) | Nummers 2015-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 601-9 | - | A 50 84 10-77 306-5 | 61 84 10-70 306-9 Apmz10 (16502) | 2024 | |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 602-7 | - | A 50 84 10-77 307-3 | 61 84 10-70 307-7 Apmz10 (16130, ex-16509, ex-16413, ex-16118)* | 2024 | * Draagt op de kopzijden het stamnummer 16118 |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 603-5 | - | A 50 84 10-77 308-1 | 61 84 10-70 308-5 Apmz10 (-, 16508) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 604-3 | - | A 50 84 10-77 309-9 | 61 84 10-70 309-3 Apmz10 (16504) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 605-0 | - | A 50 84 10-77 310-7 | 61 84 10-70 310-1 Apmz10 (16125) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 606-8 | - | A 50 84 10-77 319-8 | 61 84 10-70 319-2 Apmz10 (16507) | 2023, 2024 | |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 607-6 | - | A 50 84 10-77 320-6 | 61 84 10-70 320-0 Apmz10 (16126) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 608-4 | - | A 50 84 10-77 329-7 | 61 84 10-70 329-1 Apmz10 (16503) | 2024 | |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 611-8 | - | A 50 84 10-77 311-5 | 61 84 10-70 311-9 Apmz10 (16505) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 612-6 | - | A 50 84 10-77 312-3 | 61 84 10-70 312-7 Apmz10 (16511) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 613-4 | - | A 50 84 10-77 313-1 | 61 84 10-70 313-5 Apmz10 (16509) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 614-2 | - | A 50 84 10-77 314-9 | 61 84 10-70 314-3 Apmz10 (16130, ex-16118) | 2024 | |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 615-9 | - | A 50 84 10-77 315-6 | 61 84 10-70 315-0 Apmz10 (16115) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 616-7 | - | A 50 84 10-77 316-4 | 61 84 10-70 316-8 Apmz10 (16512) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 617-5 | - | A 50 84 10-77 317-2 | 61 84 10-70 317-6 Apmz10 (16121, -) | In november 2022 onderdeel van showstam; in 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 618-3 | - | A 50 84 10-77 318-0 | 61 84 10-70 318-4 Apmz10 (16122) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 621-7 | - | A 50 84 10-77 321-4 | 61 84 10-70 321-8 Apmz10 (16504) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 622-5 | - | A 50 84 10-77 322-2 | 61 84 10-70 322-6 Apmz10 (16507) | 2023, 2024 | |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 623-3 | - | A 50 84 10-77 323-0 | 61 84 10-70 323-4 Apmz10 (16510) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 624-1 | - | A 50 84 10-77 324-8 | 61 84 10-70 324-2 Apmz10 (16121, -) | In november 2022 onderdeel van showstam; in 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 625-8 | - | A 50 84 10-77 325-5 | 61 84 10-70 325-9 Apmz10 (16506) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 626-6 | - | A 50 84 10-77 326-3 | 61 84 10-70 326-7 Apmz10 (16510) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 627-4 | - | A 50 84 10-77 327-1 | 61 84 10-70 327-5 Apmz10 (16509) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 628-2 | - | A 50 84 10-77 328-9 | 61 84 10-70 328-3 Apmz10 (16508) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 631-6 | - | A 50 84 10-77 331-3 | 61 84 10-70 331-7 Apmz10 (16512) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 632-4 | - | A 50 84 10-77 332-1 | 61 84 10-70 332-5 Apmz10 (16122) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 633-2 | - | A 50 84 10-77 333-9 | 61 84 10-70 333-3 Apmz10 (16239, 16126) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 634-0 | - | A 50 84 10-77 334-7 | 61 84 10-70 334-1 Apmz10 (16123) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 635-7 | - | A 50 84 10-77 335-4 | 61 84 10-70 335-8 Apmz10 (16503) | 2024 | |
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 636-5 | - | A 50 84 10-77 336-2 | 61 84 10-70 336-6 Apmz10 (16505) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 637-3 | - | A 50 84 10-77 330-5 | 61 84 10-70 330-9 Apmz10 (16506) | ||
ICR-2 | 1982 | A 50 84 10-77 638-1 | B 50 84 20-77 775-9 | B 50 84 20-77 154-7 | 61 84 20-70 154-1 Bpmz10 (16507) | 2023, 2024 |
Binnenlandse rijtuigen serie B 50 84 20-77 701-5 t/m 774-2
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 1995 | Nummers 1999-2004 (ICRm) | Nummers 2015-.... | Nummers 2019-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 701-5 | - | B 50 84 20-77 101-8 | 61 84 20-70 101-2 Bpmz10 (16508) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 702-3 | - | B 50 84 20-77 102-6 | 61 84 20-70 102-0 Bpmz10 (16512) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 703-1 | - | B 50 84 20-77 103-4 | 61 84 20-70 103-8 Bpmz10 (16501) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 704-9 | - | B 50 84 20-77 104-2 | 61 84 20-70 104-6 Bpmez10 (16511) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 705-6 | - | B 50 84 20-77 105-9 | 61 84 20-70 105-3 Bpmez10 (16505) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 706-4 | - | B 50 84 20-77 106-7 | 61 84 20-70 106-1 Bpmz10 (16125) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 707-2 | IC+ B 50 84 29-77 008-6 | A 50 84 10-77 303-2 | 61 84 10-70 303-6 Apmz10 (16125) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 708-0 | - | B 50 84 20-77 107-5 | 61 84 20-70 107-9 Bpmez10 (16503) | 61 84 20-70 107-9 Bpmz10 (16424)* | * Geen eindrijtuig meer | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 711-4 | - | B 50 84 20-77 108-3 | 61 84 20-70 108-7 Bpmz10 (16505) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 712-2 | - | B 50 84 20-77 109-1 | 61 84 20-70 109-5 Bpmez10 (16501) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 713-0 | - | B 50 84 20-77 110-9 | 61 84 20-70 110-3 Bpmz10 (16126) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 714-8 | - | B 50 84 20-77 111-7 | 61 84 20-70 111-1 Bpmz10 (16504, ex-16507)* | 2023 | *Stond opgebokt op Holland Cargo Terminal Amsterdam; in 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 715-5 | - | B 50 84 20-77 112-5 | 61 84 20-70 112-9 Bpmez10 (16510) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 716-3 | IC+ B 50 84 20-77 010-1 | A 50 84 10-77 305-7 | 61 84 10-70 305-1 Apmz10 (16511) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 717-1 | - | B 50 84 20-77 113-3 | 61 84 20-70 113-7 Bpmez10 (16121, -) | In november 2022 onderdeel van showstam; in 2023 verkocht aan TCS | ||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 718-9 | - | B 50 84 20-77 114-1 | 61 84 20-70 114-5 Bpmz10 (16503) | 2024 | ||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 721-3 | - | B 50 84 20-77 115-8 | 61 84 20-70 115-2 Bpmz10 (16503) | 2024 | ||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 722-1 | - | B 50 84 20-77 116-6 | 61 84 20-70 116-0 Bpmz10 (16510) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 723-9 | - | B 50 84 20-77 117-4 | 61 84 20-70 117-8 Bpmez10 (16125) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 724-7 | - | B 50 84 20-77 118-2 | 61 84 20-70 118-6 Bpmz10 (16504) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 725-4 | IC+ B 50 84 20-77 011-9 | A 50 84 10-77 301-6 | 61 84 10-70 301-0 Apmz10 (16123) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 726-2 | - | B 50 84 20-77 119-0 | 61 84 20-70 119-4 Bpmez10 (16125) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 727-0 | - | B 50 84 20-77 120-8 | 61 84 20-70 120-2 Bpmz10 (16509) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 728-8 | IC+ B 50 84 20-77 012-7 | A 50 84 10-77 302-4 | 61 84 10-70 302-8 Apmz10 (16115) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 731-2 | IC+ B 50 84 20-77 006-9 | B 50 84 20-77 155-4 | 61 84 20-70 155-8 Bpmz10 (16508) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 732-0 | - | B 50 84 20-77 121-6 | 61 84 20-70 121-0 Bpmez10 (16502) | 2024 | ||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 733-8 | - | B 50 84 20-77 122-4 | 61 84 20-70 122-8 Bpmz10 (-, 16504, 16501) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 734-6 | - | B 50 84 20-77 123-2 | 61 84 20-70 123-6 Bpmz10 (16511) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 735-3 | - | B 50 84 20-77 124-0 | 61 84 20-70 124-4 Bpmz10 (16505) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 736-1 | - | B 50 84 20-77 125-7 | 61 84 20-70 125-1 Bpmz10 (16510) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 737-9 | - | B 50 84 20-77 126-5 | 61 84 20-70 126-9 Bpmz10 (16501) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 738-7 | - | B 50 84 20-77 127-3 | 61 84 20-70 127-7 Bpmz10 (16510) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 741-1 | - | B 50 84 20-77 128-1 | 61 84 20-70 128-5 Bpmz10 (16509) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 742-9 | - | B 50 84 20-77 129-9 | 61 84 20-70 129-3 Bpmez10 (16508) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 743-7 | - | B 50 84 20-77 130-7 | 61 84 20-70 130-1 Bpmz10 (16121, -) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 744-5 | - | B 50 84 20-77 131-5 | 61 84 20-70 131-9 Bpmz10 (16506)* | * Rijtuig droeg enige tijd op een kopzijde het stamnummer 16509 | ||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 745-2 | - | B 50 84 20-77 132-3 | 61 84 20-70 132-7 Bpmz10 (16501, 16504) | 2024 ,2023 | ||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 746-0 | - | B 50 84 20-77 133-1 | 61 84 20-70 133-5 Bpmz10 (16512)* | * Eindrijtuig met aanduiding Bpmz10 | ||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 747-8 | - | B 50 84 20-77 134-9 | 61 84 20-70 134-3 Bpmz10 (16511) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 748-6 | - | B 50 84 20-77 135-6 | 61 84 20-70 135-0 Bpmz10 (16511) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 751-0 | - | B 50 84 20-77 136-4 | 61 84 20-70 136-8 Bpmez10 (16506) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 752-8 | - | B 50 84 20-77 137-2 | 61 84 20-70 137-6 Bpmz10 (16508) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 753-6 | - | B 50 84 20-77 138-0 | 61 84 20-70 138-4 Bpmz10 (16502, ex-16506)* | 2024 | *Stond opgebokt op Holland Cargo Terminal Amsterdam | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 754-4 | IC+ B 50 84 20-77 007-7 | B 50 84 20-77 156-2 | 61 84 20-70 156-6 Bpmz10 (16512) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 755-1 | - | B 50 84 20-77 139-8 | 61 84 20-70 139-2 Bpmz10 (16506) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 756-9 | - | B 50 84 20-77 140-6 | 61 84 20-70 140-0 Bpmz10 (-, 16508) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 757-7 | IC+ B 50 84 20-77 009-3 | A 50 84 10-77 304-0 | 61 84 10-70 304-4 Apmz10 (16502) | 2024 | ||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 758-5 | - | B 50 84 20-77 141-4 | 61 84 20-70 141-8 Bpmez10 (16504) | 61 84 20-70 141-8 Bpmz10 (16414)* | 2022 | * Geen eindrijtuig meer; in 2023 verkocht aan TCS |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 761-9 | - | B 50 84 20-77 142-2 | 61 84 20-70 142-6 Bpmz10 (16511) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 762-7 | - | B 50 84 20-77 143-0 | 61 84 20-70 143-4 Bpmz10 (16126) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 763-5 | - | B 50 84 20-77 144-8 | 61 84 20-70 144-2 Bpmez10 (16126) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 764-3 | - | B 50 84 20-77 145-5 | 61 84 20-70 145-9 Bpmz10 (16510) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 765-0 | - | B 50 84 20-77 146-3 | 61 84 20-70 146-7 Bpmz10 (16504, ex-16507)* | 2023 | *Stond opgebokt op Holland Cargo Terminal Amsterdam; in 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 766-8 | - | B 50 84 20-77 147-1 | 61 84 20-70 147-5 Bpmz10 (16505) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 767-6 | - | B 50 84 20-77 148-9 | 61 84 20-70 148-3 Bpmz10 (16505) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 768-4 | - | B 50 84 20-77 149-7 | 61 84 20-70 149-1 Bpmez10 (16509) | 61 84 20-70 149-1 Bpmz10(16419)* | * Geen eindrijtuig meer | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 771-8 | - | B 50 84 20-77 150-5 | 61 84 20-70 150-9 Bpmez10 (16507) | 2023, 2024 | ||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 772-6 | - | B 50 84 20-77 151-3 | 61 84 20-70 151-7 Bpmz10 (16506) | |||
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 773-4 | - | B 50 84 20-77 152-1 | 61 84 20-70 152-5 Bpmz10 (16121, -) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-2 | 1982 | B 50 84 20-77 774-2 | - | B 50 84 20-77 153-9 | 61 84 20-70 153-3 Bpmz10 (16507) | 2023, 2024 |
Buurland rijtuigen serie A 50 84 10-70 641-2 t/m 691-7
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 1989 | Nummers 1993 | Nummers 1994 | Nummers 1995 | Nummers 1999-2005 (ICRm) | Nummers 2011 | Nummers 2013 | Nummers 2014 | Nummers 2015-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 641-2 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 363-3 | - | - | - | 61 84 10-70 363-0 Apmz10 (16438) | ||
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 642-0 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 364-1 | - | - | - | 61 84 10-70 364-8 Apmz10 (16437) | ||
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 643-8 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 365-8 | - | - | - | 61 84 10-70 365-5 Apmz10 (16273, ex-reserve) | ||
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 644-6 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 366-6 | - | - | - | 61 84 10-70 366-3 Apmz10 (16476, ex-16236) | ||
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 645-3 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 367-4 | - | - | - | 61 84 10-70 367-1 Apmz10 (16234)* | *Was tijdelijk gedeclasseerd | |
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 646-1 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 368-2 | - | - | - | 61 84 10-70 368-9 Apmz10 (16477, ex-reserve)* | *Stond opgebokt op Holland Cargo Terminal Amsterdam | |
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 647-9 | - | SR 61 84 89-70 003-8 | - | - | - | - | - | - | - | 2023 | In 2024 naar het Spoorwegmuseum. |
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 648-7 | A 50 84 10-70 565-3 | - | - | - | A 50 84 10-70 378-1 | - | - | - | 61 84 10-70 378-8 Apmz10 (16437, ex-16232)* | *Was tijdelijk gedeclasseerd | |
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 651-1 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 351-8 | - | - | - | 61 84 10-70 351-5 Apmz10 (16438, ex-16130) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 652-9 | - | - | - | IC+ A 50 84 18-70 002-9 | A 50 84 10-70 372-4 | - | - | - | 61 84 10-70 372-1 Apmz10 (16481) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 653-7 | - | - | B 50 84 20-70 653-5 | A 50 84 10-70 653-7 | A 50 84 10-70 352-6 | A 50 84 10-77 352-9 | - | 61 84 10-70 539-5 Apmz10 | 61 84 10-70 352-3 Apmz10 (16419, ex-16472) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 654-5 | - | - | - | IC+ A 50 84 18-70 003-7 | A 50 84 10-70 373-2 | - | - | - | 61 84 10-70 373-9 Apmz10 (16501) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 655-2 | - | - | - | IC+ A 50 84 10-70 004-3 | A 50 84 10-70 370-8 | - | - | - | 61 84 10-70 370-5 Apmz10 (16477) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 656-0 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 353-4 | - | - | - | 61 84 10-70 353-9 Apmz10 (16501) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 657-8 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 354-2 | - | - | - | 61 84 10-70 354-9 Apmz10 (16472, ex-16232) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 658-6 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 355-9 | - | - | - | 61 84 10-70 355-6 Apmz10 (16271, ex-16236)* | *Was tijdelijk gedeclasseerd | |
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 661-0 | - | - | - | IC+ A 50 84 10-70 005-0 | A 50 84 10-70 371-6 | - | - | 61 84 10-70 545-2 Apmz10 | 61 84 10-70 371-3 Apmz10 (16424, ex-16448) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 662-8 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 356-7 | A 50 84 10-77 356-0 | A 50 84 10-70 356-7 | - | 61 84 10-70 356-4 Apmz10 (16472) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 663-6 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 357-5 | - | - | - | 61 84 10-70 357-2 Apmz10 (16235) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 664-4 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 358-3 | A 50 84 10-77 358-6 | - | 61 84 10-70 548-6 Apmz10 | 61 84 10-70 358-0 Apmz10 (16478, ex-16130, ex-16466) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 665-1 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 359-1 | A 50 84 10-77 359-4 | A 50 84 10-70 359-1 | - | 61 84 10-70 359-8 Apmz10 (16478) | ||
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 666-9 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 360-9 | - | - | - | 61 84 10-70 360-6 Apmz10 (16233)* | *Was tijdelijk gedeclasseerd | |
ICR-1 | 1980 | A 50 84 10-70 667-7 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 361-7 | - | - | - | 61 84 10-70 361-4 Apmz10 (16239) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 668-5 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 261-7 | - | - | - | 61 84 20-70 261-4 Bpmz10 (16235, ex-16121, ex-16236) | 2024 | |
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 671-9 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 350-0 | - | - | - | - | 2023 | In 2012 begeleidingsrijtuig Koninklijke trein (Sr12); in 2024 naar het Spoorwegmuseum. |
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 672-7 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 262-5 | B 50 84 20-77 262-8 | - | - | 61 84 20-70 262-2 Bpmz10 (16122) | ||
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 673-5 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 349-2 | - | - | - | - | 2023 | In 2012 begeleidingsrijtuig Koninklijke trein (Sr11) |
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 674-3 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 264-1 | - | - | - | 61 84 20-70 264-8 Bpmz10 (16476) | ||
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 675-0 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 265-8 | B 50 84 20-77 265-1 | - | 61 84 20-70 808-2 Bpmez10 | 61 84 20-70 265-5 Bpmez10 (16417, ex-16470) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 676-8 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 266-6 | B 50 84 20-77 266-9 | - | - | 61 84 20-70 266-3 Bpmez10 (16419, ex-16472) | ||
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 677-6 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 362-5 | - | - | - | 61 84 10-70 362-2 Apmz10 (16239)* | *Was tijdelijk gedeclasseerd | |
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 678-4 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 267-4 | B 50 84 20-77 267-7 | - | 61 84 20-70 654-0 Bpmz10 | 61 84 20-70 267-1 Bpmz10 (16273, ex-16448) | ||
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 681-8 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 268-2 | B 50 84 20-77 268-5 | - | - | 61 84 20-70 268-9 Bpmz10 (16123) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 682-6 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 269-0 | - | - | - | 61 84 20-70 269-7 Bpmz10 (16419) | ||
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 683-4 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 270-8 | B 50 84 20-77 270-1 | - | - | 61 84 20-70 270-5 Bpmez10 (16115) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 684-2 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 271-6 | B 50 84 20-77 271-9 | - | 61 84 20-70 810-8 Bpmz10 | 61 84 20-70 271-3 Bpmz10 (16234, ex-16419, ex-16472) | ||
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 685-9 | - | - | - | - | A 50 84 10-70 369-0 | - | - | - | 61 84 10-70 369-7 Apmz10 (16417, ex-16234) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 686-7 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 272-4 | B 50 84 20-77 272-7 | - | 61 84 20-70 811-6 Bpmez10 | 61 84 20-70 272-1 Bpmez10 (16424, ex-16448) | ||
ICR-1 | 1981 | A 50 84 10-70 687-5 | - | - | - | - | B 50 84 20-70 274-0 | B 50 84 20-77 274-3 | - | - | 61 84 20-70 274-7 Bpmz10 (16130, ex-16118) | 2024 | |
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 688-3 | A 50 84 10-70 566-1 | - | - | - | A 50 84 10-70 379-9 | - | - | - | 61 84 10-70 379-6 Apmz10 (-, 16235) | ||
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 691-7 | A 50 84 10-70 567-9 | - | - | - | A 50 84 10-70 380-7 | - | - | - | 61 84 10-70 380-4 Apmz10 (16233) |
Buurland rijtuigen serie A 50 84 10-70 561-2 t/m 564-6
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 1989 | Nummers 1998 | Nummers 1999 | Nummers 2004 (ICRm) | Nummers 2014 | Nummers 2014-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 561-2 | B 50 84 20-70 431-6 | B 50 84 20-70 551-1 | A 50 84 10-70 561-2 | A 50 84 10-70 374-0 | - | 61 84 10-70 374-7 Apmz10 (16234, ex-16282)* | *Was tijdelijk gedeclasseerd | |
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 562-0 | B 50 84 20-70 432-4 | B 50 84 20-70 552-9 | A 50 84 10-70 562-0 | A 50 84 10-70 375-7 | - | 61 84 10-70 375-4 Apmz10 (16414, ex-16282) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 563-8 | B 50 84 20-70 433-2 | B 50 84 20-70 553-7 | A 50 84 10-70 563-8 | A 50 84 10-70 376-5 | 61 84 10-70 575-9 Apmz10 | 61 84 10-70 376-2 Apmz10 (16414, ex-16467) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-4 | 1988 | A 50 84 10-70 564-6 | - | - | - | A 50 84 10-70 377-3 | - | 61 84 10-70 377-0 Apmz10 (16271)* | *Was tijdelijk gedeclasseerd |
Buurland rijtuigen serie B 50 84 20-70 801-0 t/m 881-2
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 1989-1990 | Nummers 1999-2004 (ICRm) | Nummers 2006-2008 (ICRm) | Nummers 2011 | Nummers 2013 | Nummers 2014 | Nummers 2014-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 801-0 | - | B 50 84 20-70 201-3 | - | B 50 84 20-77 201-6 | B 50 84 20-70 201-3 | - | 61 84 20-70 201-0 Bpmz10 (16235, ex-16437) | ||
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 802-8 | - | B 50 84 20-70 202-1 | - | B 50 84 20-77 202-4 | - | 61 84 20-70 658-1 Bpmz10 | 61 84 20-70 202-8 Bpmz10 (16419, ex-16512, ex-16470) | ||
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 803-6 | - | B 50 84 20-70 203-9 | - | B 50 84 20-77 203-2 | - | - | 61 84 20-70 203-6 Bpmz10 (16115) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 804-4 | - | B 50 84 20-70 204-7 | - | B 50 84 20-77 204-0 | - | - | 61 84 20-70 204-4 Bpmez10 (16123) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 805-1 | - | B 50 84 20-70 205-4 | - | - | - | - | 61 84 20-70 205-1 Bpmez10 (reserve, ex-16232) | In november 2022 onderdeel van showstam; in 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 806-9 | - | B 50 84 20-70 206-2 | - | - | - | - | 61 84 20-70 206-9 Bpmz10 (16503) | 2024 | |
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 807-7 | - | B 50 84 20-70 207-0 | - | - | - | - | 61 84 20-70 207-7 Bpmz10 (16502) | 2024 | |
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 808-5 | - | B 50 84 20-70 208-8 | - | - | - | - | 61 84 20-70 208-5 Bpmez10 (16438) | ||
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 811-9 | - | B 50 84 20-70 209-6 | - | - | - | - | 61 84 20-70 209-3 Bpmz10 (16233) | ||
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 812-7 | - | B 50 84 20-70 210-4 | BDs 50 84 82-77 025-4 | - | - | - | 61 84 82-70 025-8 Bpmbdzf7 (16125) | 2024, 2010, - | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 813-5 | - | B 50 84 20-70 211-2 | - | - | - | - | 61 84 20-70 211-9 Bpmz10 (16413, ex-16234) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 814-3 | - | B 50 84 20-70 212-0 | - | B 50 84 20-77 212-3 | - | - | 61 84 20-70 212-7 Bpmz10 (16122) | ||
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 815-0 | - | B 50 84 20-70 213-8 | - | - | - | - | 61 84 20-70 213-5 Bpmz10 (16472) | ||
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 816-8 | - | B 50 84 20-70 214-6 | - | - | - | - | 61 84 20-70 214-3 Bpmez10 (16235) | ||
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 817-6 | - | B 50 84 20-70 215-3 | - | - | - | - | 61 84 20-70 215-0 Bpmz10 (16235) | ||
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 818-4 | - | B 50 84 20-70 216-1 | - | - | - | - | 61 84 20-70 216-8 Bpmz10 (16417) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 821-8 | - | B 50 84 20-70 217-9 | - | - | - | - | 61 84 20-70 217-6 Bpmz10 (16234) | ||
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 822-6 | - | B 50 84 20-70 218-7 | - | - | - | - | 61 84 20-70 218-4 Bpmz10 (16424) | ||
ICR-1 | 1980 | B 50 84 20-70 823-4 | - | B 50 84 20-70 219-5 | BDs 50 84 82-77 023-9 | - | - | - | 61 84 82-70 023-3 Bpmbdzf7 (16123) | 2010, 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 824-2 | - | B 50 84 20-70 220-3 | - | B 50 84 20-77 220-6 | - | 61 84 20-70 667-2 Bpmz10 | 61 84 20-70 220-0 Bpmz10 (16239, ex-16122, ex-16271, ex-16466) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 825-9 | - | B 50 84 20-70 221-1 | BDs 50 84 82-77 030-4 | - | - | - | 61 84 82-70 030-8 Bpmbdzf7 (16130) | 2024 | |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 826-7 | - | B 50 84 20-70 222-9 | BDs 50 84 82-77 027-0 | - | - | - | 61 84 82-70 027-4 Bpmbdzf7 (reserve) | 2022 | |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 827-5 | - | B 50 84 20-70 223-7 | BDs 50 84 82-77 032-0 | - | - | 50 84 82-70 045-9 Bpmbdzf7 * | 50 84 82-77 032-0 Bpmbdzf7 * | 2010, - | * prototype stuurstand voor bedrijf met TRAXX-lokomotief; staat opgebokt op terrein werkplaats Haarlem; gesloopt (2018) |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 828-3 | - | B 50 84 20-70 224-5 | - | - | - | - | - | 2004 | Gesloopt (2005) |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 831-7 | - | B 50 84 20-70 225-2 | - | B 50 84 20-77 225-5 | B 50 84 20-70 225-2 | - | 61 84 20-70 225-9 Bpmz10 (16438) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 832-5 | - | B 50 84 20-70 226-0 | - | - | - | 61 84 20-70 653-2 Bpmez10 | 61 84 20-70 226-7 Bpmez10 (16233) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 833-3 | - | B 50 84 20-70 227-8 | - | - | - | - | 61 84 20-70 227-5 Bpmz10 (16233) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 834-1 | - | B 50 84 20-70 228-6 | - | - | - | - | 61 84 20-70 228-3 Bpmz10 (16475) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 835-8 | - | B 50 84 20-70 229-4 | - | - | - | - | 61 84 20-70 229-1 Bpmez10 (16234) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 836-6 | - | B 50 84 20-70 230-2 | - | - | - | - | 61 84 20-70 230-9 Bpmz10 (16437, ex-16282) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 837-4 | - | B 50 84 20-70 231-0 | - | B 50 84 20-77 231-3 | - | - | 61 84 20-70 231-7 Bpmz10 (16123) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 838-2 | - | B 50 84 20-70 232-8 | - | B 50 84 20-77 232-1 | - | 61 84 20-70 821-5 Bpmez10 | 61 84 20-70 232-5 Bpmez10 (16414, ex-16467) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 841-6 | - | B 50 84 20-70 233-6 | BDs 50 84 82-77 028-8 | - | - | - | 61 84 82-70 028-2 Bpmbdzf7 (reserve) | In november 2022 onderdeel van showstam; in 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 842-4 | - | B 50 84 20-70 234-4 | BDs 50 84 82-77 026-2 | - | - | - | 61 84 82-70 026-6 Bpmbdzf7 (16126) | 2024, 2010, - | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 843-2 | - | B 50 84 20-70 235-1 | - | - | - | - | 61 84 20-70 235-8 Bpmz10 (16414) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 844-0 | - | B 50 84 20-70 236-9 | - | B 50 84 20-77 236-2 | - | 61 84 20-70 822-3 Bpmez10 | 61 84 20-70 236-6 Bpmez10 (16413, ex-16466) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 845-7 | - | B 50 84 20-70 237-7 | - | B 50 84 20-77 237-0 | - | - | 61 84 20-70 237-4 Bpmz10 (16130, ex-16118) | 2024 | |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 846-5 | - | B 50 84 20-70 238-5 | - | B 50 84 20-77 238-8 | - | 61 84 20-70 676-3 Bpmz10 | 61 84 20-70 238-2 Bpmz10 (16413, ex-16466) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 847-3 | - | B 50 84 20-70 239-3 | - | B 50 84 20-77 239-6 | - | - | 61 84 20-70 239-0 Bpmz10 (16115) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 848-1 | - | B 50 84 20-70 240-1 | - | B 50 84 20-77 240-4 | - | - | 61 84 20-70 240-8 Bpmez10 (16130, ex-16118) | 2024 | |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 851-5 | - | B 50 84 20-70 241-9 | - | - | - | - | 61 84 20-70 241-6 Bpmz10 (16235) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 852-3 | - | B 50 84 20-70 242-7 | - | B 50 84 20-77 242-0 | - | 61 84 20-70 680-5 Bpmz10 | 61 84 20-70 242-4 Bpmz10 (16271, ex-16282, ex-16448) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 853-1 | - | B 50 84 20-70 243-5 | - | - | - | - | 61 84 20-70 243-2 Bpmz10 (16123, ex-16232) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 854-9 | - | B 50 84 20-70 244-3 | - | B 50 84 20-77 244-6 | - | 61 84 20 70 682-1 Bpmz10 | 61 84 20-70 244-0 Bpmz10 (16417, ex-16470) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 855-6 | - | B 50 84 20-70 245-0 | BDs 50 84 82-77 024-7 | - | - | 61 84 82-70 048-0 Bpmbdzf7 | 61 84 82-70 024-1 Bpmbdzf7 (16424, ex-16448) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 856-4 | - | B 50 84 20-70 246-8 | BDs 50 84 82-77 031-2 | - | - | - | 61 84 82-70 031-6 Bpmbdzf7* | * prototype stuurstand voor bedrijf met TRAXX-lokomotief; staat opgebokt op terrein werkplaats Haarlem; gesloopt (2018) | |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 857-2 | - | B 50 84 20-70 247-6 | - | - | - | - | 61 84 20-70 247-3 Bpmz10 (16125, ex-16236) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 858-0 | - | B 50 84 20-70 248-4 | - | - | - | - | 61 84 20-70 248-1 Bpmz10 (16239, ex-16232) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 861-4 | - | B 50 84 20-70 249-2 | - | - | - | - | 61 84 20-70 249-9 Bpmez10 (16503, ex-16236) | 2024 | |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 862-2 | - | B 50 84 20-70 250-0 | - | B 50 84 20-77 250-3 | B 50 84 20-70 250-0 | - | 61 84 20-70 250-7 Bpmez10 (16475) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 863-0 | - | B 50 84 20-70 251-8 | - | B 50 84 20-77 251-1 | - | - | 61 84 20-70 251-5 Bpmez10 (16122) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 864-8 | - | B 50 84 20-70 252-6 | - | B 50 84 20-77 252-9 | - | 61 84 20-70 687-0 Bpmz10 | 61 84 20-70 252-3 Bpmz10 (16414, ex-16467) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 865-5 | - | B 50 84 20-70 253-4 | - | - | - | - | 61 84 20-70 253-1 Bpmz10 (16481) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 866-3 | - | B 50 84 20-70 254-2 | - | B 50 84 20-77 254-5 | - | 61 84 20-70 689-6 Bpmz10 | 61 84 20-70 254-9 Bpmz10 (16424, ex-16467) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 867-1 | - | B 50 84 20-70 255-9 | BDs 50 84 82-77 029-6 | - | - | - | 61 84 82-70 029-0 Bpmbdzf7 (16239) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 868-9 | - | B 50 84 20-70 256-7 | - | - | - | - | - | 2005 | Gesloopt (2007) |
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 871-3 | - | B 50 84 20-70 257-5 | - | - | - | - | 61 84 20-70 257-2 Bpmez10 (16437) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 872-1 | - | B 50 84 20-70 258-3 | - | - | - | - | 61 84 20-70 258-0 Bpmz10 (16478) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 873-9 | - | B 50 84 20-70 259-1 | - | - | - | - | 61 84 20-70 259-8 Bpmz10 (16477) | ||
ICR-1 | 1981 | B 50 84 20-70 874-7 | - | B 50 84 20-70 260-9 | - | B 50 84 20-77 260-2 | - | 61 84 20-70 692-0 Bpmz10 | 61 84 20-70 260-6 Bpmz10 (16130, ex-16274, ex-16419, ex-16472) | 2024 | |
ICR-4 | 1988 | B 50 84 20-70 875-4 | B 50 84 20-70 571-9 | B 50 84 20-70 571-9 | - | - | - | - | 61 84 20-70 571-6 Bpmz10 (16115, ex-16476) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-4 | 1988 | B 50 84 20-70 876-2 | B 50 84 20-70 572-7 | B 50 84 20-70 572-7 | - | - | - | - | 61 84 20-70 572-4 Bpmz10 (16507) | 2023, 2024 | |
ICR-4 | 1988 | B 50 84 20-70 877-0 | B 50 84 20-70 573-5 | B 50 84 20-70 573-5 | - | - | - | - | 61 84 20-70 573-2 Bpmez10 (16477) | ||
ICR-4 | 1988 | B 50 84 20-70 878-8 | B 50 84 20-70 574-3 | B 50 84 20-70 574-3 | - | - | - | - | 61 84 20-70 574-0 Bpmz10 (16509) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-4 | 1988 | B 50 84 20-70 881-2 | B 50 84 20-70 575-0 | B 50 84 20-70 575-0 | - | - | - | - | 61 84 20-70 575-7 Bpmz10 (16512) |
Buurland rijtuigen serie B 50 84 20-70 581-8 t/m 585-9
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 1989-1990 | Nummers 1990 | Nummers 1991 | Nummers 1998 | Nummers 2003-2004 (ICRm) | Nummers 2015-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-4 | 1988 | B 50 84 20-70 581-8 | B 50 84 20-70 423-3 | - | - | B 50 84 20-70 581-8 | B 50 84 20-70 581-8 | 61 84 20-70 581-5 Bpmz10 (16271) | ||
ICR-4 | 1988 | B 50 84 20-70 582-6 | B 50 84 20-70 424-1 | - | - | B 50 84 20-70 582-6 | B 50 84 20-70 582-6 | 61 84 20-70 582-3 Bpmez10 (16239) | ||
ICR-4 | 1988 | B 50 84 20-70 583-4 | B 50 84 20-70 425-8 | - | - | B 50 84 20-70 583-4 | B 50 84 20-70 583-4 | 61 84 20-70 583-1 Bpmez10 (16478) | ||
ICR-4 | 1988 | B 50 84 20-70 584-2 | B 50 84 20-70 426-6 | - | - | B 50 84 20-70 584-2 | B 50 84 20-70 584-2 | 61 84 20-70 584-9 Bpmz10 (16501) | ||
ICR-4 | 1988 | B 50 84 20-70 585-9 | B 50 84 20-70 427-4 | B 50 84 20-70 576-8 | B 50 84 20-70 427-4 | B 50 84 20-70 585-9 | B 50 84 20-70 585-9 | 61 84 20-70 585-6 Bpmz10 (16413, ex-16271) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
Buurland rijtuigen serie BKD 50 84 82-70 901-3 t/m 958-3
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 1995 | Nummers (administratief) | Nummers 2002-2006 (ICRm) | Nummers 2011 | Nummers 2014 | Nummers 2014-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 901-3 | - | - | BDs 50 84 82-77 001-5 | - | - | 61 84 82-70 001-9 Bpmbdzf7 (16501) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 902-1 | - | - | BD 50 84 82-70 433-7 | - | - | 61 84 82-70 433-4 Bpmbdez8 (16233) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 903-9 | - | - | BD 50 84 82-70 434-5 | - | - | 61 84 82-70 434-2 Bpmbdez8 (16234) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 904-7 | - | - | BD 50 84 82-70 435-2 | - | - | 61 84 82-70 435-9 Bpmbdez8 (16475, ex-16235) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 905-4 | - | - | BD 50 84 82-70 436-0 | - | - | 61 84 82-70 436-7 Bpmbdez8 (16476, ex-16236) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 906-2 | - | - | BD 50 84 82-70 437-8 | - | - | 61 84 82-70 437-5 Bpmbdez8 (16437) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 907-0 | - | - | BDs 50 84 82-77 003-1 | - | - | 61 84 82-70 003-5 Bpmbdzf7 (16503) | 2024 | |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 908-8 | - | - | BDs 50 84 82-77 011-4 | - | - | 61 84 82-70 011-8 Bpmbdzf7 (16511) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 911-2 | - | - | Bf 50 84 29-70 437-4 | Bf 50 84 29-77 437-7 | - | 61 84 29-70 437-1 Bpmdz9 (16505) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 912-0 | - | - | Bf 50 84 29-70 438-2 | Bf 50 84 29-77 438-5 | - | 61 84 29-70 438-9 Bpmdz9 (16506) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 913-8 | - | - | Bf 50 84 29-70 439-0 | Bf 50 84 29-77 439-3 | - | 61 84 29-70 439-7 Bpmdz9 (16512) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 914-6 | - | - | Bf 50 84 29-70 440-8 | Bf 50 84 29-77 440-1 | 61 84 29-70 904-0 Bpmdz9 | 61 84 29-70 440-5 Bpmdz9 (16504, ex-16448) | 2023 | |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 915-3 | - | - | Bf 50 84 29-70 441-6 | Bf 50 84 29-77 441-9 | - | 61 84 29-70 441-3 Bpmdz9 (16511) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 916-1 | - | - | BDs 50 84 82-77 020-5 | - | - | - | 2010 | Botsschade (Oss, 17 december 2009); gesloopt (2022) |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 917-9 | - | - | Bf 50 84 29-70 442-4 | Bf 50 84 29-77 442-7 | 61 84 29-70 906-5 Bpmdz9 | 61 84 29-70 442-1 Bpmdz9 (16509, ex-16470) | 2023 | |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 918-7 | - | - | Bf 50 84 29-70 443-2 | Bf 50 84 29-77 443-5 | - | 61 84 29-70 443-9 Bpmdz9 (16507) | 2023, 2024 | |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 921-1 | - | - | Bf 50 84 29-70 444-0 | Bf 50 84 29-77 444-3 | - | 61 84 29-70 444-7 Bpmdz9 (16508) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 922-9 | - | - | Bf 50 84 29-70 445-7 | Bf 50 84 29-77 445-0 | 61 84 29-70 909-0 Bpmdz9 | 61 84 29-70 445-4 Bpmdz9 (16502, ex-16419, ex-16472) | 2024 | |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 923-7 | - | - | Bf 50 84 29-70 446-5 | Bf 50 84 29-77 446-8 | - | 61 84 29-70 446-2 Bpmdz9 (16510) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 924-5 | - | - | Bf 50 84 29-70 447-3 | Bf 50 84 29-77 447-6 | - | 61 84 29-70 447-0 Bpmdz9 (16503) | 2024 | |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 925-2 | - | - | Bf 50 84 29-70 448-1 | Bf 50 84 29-77 448-4 | 61 84 29-70 912-3 Bpmdz9 | 61 84 29-70 448-8 Bpmdz9 (16501, ex-16467) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 926-0 | - | - | BDs 50 84 82-77 021-3 | - | - | 61 84 82-70 021-7 Bpmbdzf7 (16121, 16506) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 927-8 | - | - | BDs 50 84 82-77 002-3 | - | - | 61 84 82-70 002-7 Bpmbdzf7 (16502) | 2024 | |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 928-6 | - | - | BDs 50 84 82-77 022-1 | - | - | 61 84 82-70 022-5 Bpmbdzf7 (16122) | 2010, - | |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 931-0 | - | - | BDs 50 84 82-77 004-9 | - | - | 61 84 82-70 004-3 Bpmbdzf7 (16504) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 932-8 | - | - | BDs 50 84 82-77 005-6 | - | - | 61 84 82-70 005-0 Bpmbdzf7 (16505) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 933-6 | - | - | BDs 50 84 82-77 006-4 | - | - | 61 84 82-70 006-8 Bpmbdzf7 (16506, -) | In november 2022 onderdeel van showstam; in 2023 verkocht aan TCS | |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 934-4 | - | - | BDs 50 84 82-77 007-2 | - | - | 61 84 82-70 007-6 Bpmbdzf7 (16507) | 2023, 2024 | |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 935-1 | - | - | BDs 50 84 82-77 008-0 | - | - | 61 84 82-70 008-4 Bpmbdzf7 (16508) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 936-9 | - | - | BDs 50 84 82-77 009-8 | - | - | 61 84 82-70 009-8 Bpmbdzf7 (16509) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 937-7 | - | - | BDs 50 84 82-77 010-6 | - | - | 61 84 82-70 010-0 Bpmbdzf7 (16510) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 938-5 | - | - | BD 50 84 82-70 439-4 | - | - | 61 84 82-70 439-1 Bpmbdez8 (16477, ex-16239) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 941-9 | - | - | BDs 50 84 82-77 012-2 | - | - | 61 84 82-70 012-6 Bpmbdzf7 (16512) | ||
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 942-7 | - | - | BDs 50 84 82-77 013-0 | - | 61 84 82-70 066-2 Bpmbdzf7 | 61 84 82-70 013-4 Bpmbdzf7 (16417, 16413, ex-16466) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 943-5 | - | - | BDs 50 84 82-77 014-8 | - | 61 84 82-70 067-0 Bpmbdzf7 | 61 84 82-70 014-2 Bpmbdzf7 (16414, ex-16467) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 944-3 | - | - | BDs 50 84 82-77 015-5 | - | - | 61 84 82-70 015-9 Bpmbdzf7 (16115) | 2024 | |
ICR-1 | 1981 | BKD 50 84 82-70 945-0 | - | - | BDs 50 84 82-77 016-3 | - | - | 61 84 82-70 016-7 Bpmbdzf7 (reserve) | 2022 | |
ICR-1 | 1982 | BKD 50 84 82-70 946-8 | - | - | BDs 50 84 82-77 017-1 | - | 61 84 82-70 070-4 Bpmbdzf7 | 61 84 82-70 017-5 Bpmbdzf7 (16417, ex-16470) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-1 | 1982 | BKD 50 84 82-70 947-6 | - | - | BDs 50 84 82-77 018-9 | - | - | 61 84 82-70 018-3 Bpmbdzf7 (16235, ex-16118) | ||
ICR-1 | 1982 | BKD 50 84 82-70 948-4 | - | - | BDs 50 84 82-77 019-7 | - | 61 84 82-70 072-0 Bpmbdzf7 | 61 84 82-70 019-1 Bpmbdzf7 (16419, ex-16472) | ||
ICR-1 | 1982 | BKD 50 84 82-70 951-8 | - | - | Bf 50 84 29-70 449-9 | Bf 50 84 29-77 449-2 | 61 84 29-70 913-1 Bpmdz9 | 61 84 29-70 449-6 Bpmdz9 (16271, ex-16466) | ||
ICR-1 | 1982 | BKD 50 84 82-70 952-6 | - | - | BD 50 84 82-70 432-9 | - | - | 61 84 82-70 432-6 Bpmbdez8 (16472, ex-16232) | ||
ICR-1 | 1982 | BKD 50 84 82-70 953-4 | - | - | BD 50 84 82-70 438-6 | - | - | 61 84 82-70 438-3 Bpmbdez8 (16438) | ||
ICR-4 | 1988 | BKD 50 84 82-70 954-2 | - | - | Bf 50 84 29-70 450-7 | - | - | 61 84 29-70 450-4 Bpmdz9 (16121, ex-16476) | 2022 | |
ICR-4 | 1988 | BKD 50 84 82-70 955-9 | - | - | Bf 50 84 29-70 493-7 | - | - | 61 84 29-70 493-4 Bpmbdzf7 (16122, ex-16475)* | * Juiste aanduiding is Bpmdz9 | |
ICR-4 | 1988 | BKD 50 84 82-70 956-7 | - | - | Bf 50 84 29-70 494-5 | - | - | 61 84 29-70 494-2 Bpmdz9 (16235, ex-16472) | ||
ICR-4 | 1988 | BKD 50 84 82-70 957-5 | IC+ BKD 50 84 82-70 001-2 | BKD 50 84 82-70 999-7 | Bf 50 84 29-70 496-0 | - | - | 61 84 29-70 496-7 Bpmdz9 (16437) | ||
ICR-4 | 1988 | BKD 50 84 82-70 958-3 | - | - | Bf 50 84 29-70 495-2 | - | - | 61 84 29-70 495-9 Bpmdz9 (16438) |
Buurland rijtuigen serie BKD 50 84 82-70 591-2 t/m 593-8
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 2005 (ICRm) | Nummers 2016-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-4 | 1988 | BKD 50 84 82-70 591-2 | Bf 50 84 29-70 497-8 | 61 84 29-70 497-5 Bpmdz9 (16239, ex-16477) | ||
ICR-4 | 1988 | BKD 50 84 82-70 592-0 | Bf 50 84 29-70 498-6 | 61 84 29-70 498-3 Bpmdz9 (16478) | ||
ICR-4 | 1988 | BKD 50 84 82-70 593-8 | Bf 50 84 29-70 499-4 | 61 84 29-70 499-1 Bpmdz9 (16481) |
Buurland rijtuigen (Benelux) serie A 50 84 10-70 481-3 t/m 492-0
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 2003-2004 (ICRm) | Nummers 2014 | Nummers 2014-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-3 | 1986 | A 50 84 10-70 481-3 | A 50 84 10-70 481-3 | - | 61 84 10-70 481-0 Apmz10 (16413, ex-16271) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-3 | 1986 | A 50 84 10-70 482-1 | A 50 84 10-70 482-1 | 61 84 10-70 555-1 Apmz10 | 61 84 10-70 482-8 Apmz10 (16417, ex-16470) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-3 | 1986 | A 50 84 10-70 483-9 | A 50 84 10-70 483-9 | - | 61 84 10-70 483-6 Apmz10 (16273)* | *Was tijdelijk gedeclasseerd | |
ICR-3 | 1986 | A 50 84 10-70 484-7 | A 50 84 10-70 484-7 | - | 61 84 10-70 484-4 Apmz10 (16424, ex-16273) | ||
ICR-3 | 1986 | A 50 84 10-70 485-4 | A 50 84 10-70 485-4 | - | 61 84 10-70 485-1 Apmz10 (16419, ex-16274) | ||
ICR-3 | 1986 | A 50 84 10-70 486-2 | A 50 84 10-70 486-2 | - | 61 84 10-70 486-9 Apmz10 (16481, ex-16274*) | *Was tijdelijk gedeclasseerd | |
ICR-3 | 1986 | A 50 84 10-70 487-0 | A 50 84 10-70 487-0 | - | 61 84 10-70 487-7 Apmz10 (16475) | ||
ICR-3 | 1986 | A 50 84 10-70 488-8 | A 50 84 10-70 488-8 | - | 61 84 10-70 488-5 Apmz10 (16475) | ||
ICR-3 | 1986 | A 50 84 10-70 491-2 | A 50 84 10-70 491-2 | - | 61 84 10-70 491-9 Apmz10 (16476) | ||
ICR-3 | 1986 | A 50 84 10-70 492-0 | A 50 84 10-70 492-0 | - | 61 84 10-70 492-7 Apmz10 (16413) | 2022 | In 2023 verkocht aan TCS |
Buurland rijtuigen (Benelux) serie AB 50 84 30-70 061-9 t/m 072-6
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 2004 (ICRm) | Nummers 2004-2005 (ICRm) | Nummers 2015-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-3 | 1986 | AB 50 84 30-70 061-9 | B 50 84 20-70 441-5 | B 50 84 20-70 541-2 | 61 84 20-70 541-9 Bpmz10 (16475) | ||
ICR-3 | 1986 | AB 50 84 30-70 062-7 | - | B 50 84 20-70 542-0 | 61 84 20-70 542-7 Bpmez10 (16476) | ||
ICR-3 | 1986 | AB 50 84 30-70 063-5 | - | B 50 84 20-70 543-8 | 61 84 20-70 543-5 Bpmz10 (16438) | ||
ICR-3 | 1986 | AB 50 84 30-70 064-3 | - | B 50 84 20-70 544-6 | 61 84 20-70 544-3 Bpmz10 (16477) | ||
ICR-3 | 1986 | AB 50 84 30-70 065-0 | - | B 50 84 20-70 545-3 | 61 84 20-70 545-0 Bpmz10 (16478) | ||
ICR-3 | 1986 | AB 50 84 30-70 066-8 | - | B 50 84 20-70 546-1 | 61 84 20-70 546-8 Bpmz10 (-, 16235, ex-16507) | 2023, 2024, - | |
ICR-3 | 1986 | AB 50 84 30-70 067-6 | - | B 50 84 20-70 547-9 | 61 84 20-70 547-6 Bpmz10 (16437) | ||
ICR-3 | 1986 | AB 50 84 30-70 068-4 | - | B 50 84 20-70 548-7 | 61 84 20-70 548-4 Bpmez10 (16509, ex-16282) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-3 | 1986 | AB 50 84 30-70 071-8 | - | B 50 84 20-70 549-5 | 61 84 20-70 549-2 Bpmz10 (16481) | ||
ICR-3 | 1986 | AB 50 84 30-70 072-6 | - | B 50 84 20-70 550-3 | 61 84 20-70 550-0 Bpmz10 (16126, ex-16472) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
Buurland rijtuigen (Benelux) serie B 50 84 20-70 401-9 t/m 422-5
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 2001-2003 (ICRm) | Nummers 2015-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-3 | 1986 | B 50 84 20-70 401-9 | B 50 84 20-70 401-9 | 61 84 20-70 401-6 Bpmez10 (16271) | ||
ICR-3 | 1986 | B 50 84 20-70 402-7 | B 50 84 20-70 402-7 | 61 84 20-70 402-4 Bpmez10 (16472) | ||
ICR-3 | 1986 | B 50 84 20-70 403-5 | B 50 84 20-70 403-5 | 61 84 20-70 403-2 Bpmz10 (16502) | 2024 | |
ICR-3 | 1986 | B 50 84 20-70 404-3 | B 50 84 20-70 404-3 | 61 84 20-70 404-0 Bpmz10 (16273) | ||
ICR-3 | 1986 | B 50 84 20-70 405-0 | B 50 84 20-70 405-0 | 61 84 20-70 405-7 Bpmez10 (16273) | ||
ICR-3 | 1986 | B 50 84 20-70 406-8 | B 50 84 20-70 406-8 | 61 84 20-70 406-5 Bpmz10 (16239) | ||
ICR-3 | 1986 | B 50 84 20-70 407-6 | B 50 84 20-70 407-6 | 61 84 20-70 407-3 Bpmz10 (16417, ex-16273) | 2024 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-3 | 1986 | B 50 84 20-70 408-4 | B 50 84 20-70 408-4 | 61 84 20-70 408-1 Bpmz10 (16472, ex-16274) | ||
ICR-3 | 1986 | B 50 84 20-70 411-8 | B 50 84 20-70 411-8 | 61 84 20-70 411-5 Bpmez10 (16504, ex-16274) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-3 | 1986 | B 50 84 20-70 412-6 | B 50 84 20-70 412-6 | 61 84 20-70 412-3 Bpmz10 (16502) | 2024 | |
ICR-3 | 1986 | B 50 84 20-70 413-4 | B 50 84 20-70 413-4 | 61 84 20-70 413-1 Bpmz10 (16233, ex-16274) | ||
ICR-3 | 1987 | B 50 84 20-70 414-2 | B 50 84 20-70 414-2 | 61 84 20-70 414-9 Bpmez10 (16481) | ||
ICR-3 | 1987 | B 50 84 20-70 415-9 | B 50 84 20-70 415-9 | 61 84 20-70 415-6 Bpmz10 (16512) | ||
ICR-3 | 1987 | B 50 84 20-70 416-7 | B 50 84 20-70 416-7 | 61 84 20-70 416-4 Bpmz10 (16506) | ||
ICR-3 | 1987 | B 50 84 20-70 417-5 | B 50 84 20-70 417-5 | 61 84 20-70 417-2 Bpmz10 (16503) | 2024 | |
ICR-3 | 1987 | B 50 84 20-70 418-3 | B 50 84 20-70 418-3 | 61 84 20-70 418-0 Bpmz10 (16509) | 2023 | In 2023 verkocht aan TCS |
ICR-3 | 1987 | B 50 84 20-70 421-7 | B 50 84 20-70 421-7 | 61 84 20-70 421-4 Bpmz10 (16239) | ||
ICR-3 | 1987 | B 50 84 20-70 422-5 | B 50 84 20-70 422-5 | 61 84 20-70 422-2 Bpmz10 (16476, ex-16282, ex-16476, ex-16282) |
Buurland rijtuigen (Benelux) serie Bs 50 84 28-70 101-7 t/m 113-2
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-3 | 1986 | Bs 50 84 28-70 101-7 | 2010 | In 2010 naar het Spoorwegmuseum |
ICR-3 | 1986 | Bs 50 84 28-70 102-5 | 2010 | Gesloopt (2011) |
ICR-3 | 1986 | Bs 50 84 28-70 103-3 | 2010 | Gesloopt (2011) |
ICR-3 | 1986 | Bs 50 84 28-70 104-1 | 2010 | Gesloopt (2011) |
ICR-3 | 1986 | Bs 50 84 28-70 105-8 | 2010 | Gesloopt (2011) |
ICR-3 | 1986 | Bs 50 84 28-70 106-6 | 2009 | Gesloopt (2011) |
ICR-3 | 1986 | Bs 50 84 28-70 107-4 | 2010 | Gesloopt (2011) |
ICR-3 | 1986 | Bs 50 84 28-70 108-2 | 2010 | Gesloopt (2011) |
ICR-3 | 1986 | Bs 50 84 28-70 111-6 | 2010 | Gesloopt (2011) |
ICR-3 | 1986 | Bs 50 84 28-70 112-4 | 2008 | Stond jarenlang opgebokt in Amersfoort; gesloopt (2022) |
ICR-3 | 1986 | Bs 50 84 28-70 113-2 | 2010 | Gesloopt (2011) |
Buurland rijtuigen (Benelux) serie BKD 50 84 82-70 971-6 t/m 982-3
Bouw- serie | Bouw- jaar | Oorspronkelijke nummers | Nummers 1990 | Nummers 1991 | Nummers 2003-2005 (ICRm) | Nummers 2015-.... | Nummers 2019-.... | Buiten dienst | Opmerkingen |
ICR-3 | 1986 | BKD 50 84 82-70 971-6 | - | - | BD 50 84 82-70 971-6 | 61 84 82-70 971-3 Bpmbdez8 (16271) | |||
ICR-3 | 1986 | BKD 50 84 82-70 972-4 | - | - | BD 50 84 82-70 972-4 | 61 84 82-70 972-1 Bpmbdez8 (16472, ex-16472) | |||
ICR-3 | 1986 | BKD 50 84 82-70 973-2 | - | - | BD 50 84 82-70 973-2 | 61 84 82-70 973-9 Bpmbdez8 (16273) | |||
ICR-3 | 1986 | BKD 50 84 82-70 974-0 | - | - | BD 50 84 82-70 974-0 | 61 84 82-70 974-7 Bpmbdez8 (16274) | 61 84 82-70 974-7 Bpmbdz8 (16273, ex-16417)* | * Geen eindrijtuig meer | |
ICR-3 | 1986 | BKD 50 84 82-70 975-7 | - | - | BD 50 84 82-70 975-7 | 61 84 82-70 975-4 Bpmbdez8 (16475) | 61 84 82-70 975-4 Bpmbdz8 (16475)* | * Geen eindrijtuig meer | |
ICR-3 | 1986 | BKD 50 84 82-70 976-5 | - | - | BD 50 84 82-70 976-5 | 61 84 82-70 976-2 Bpmbdez8 (16476) | 61 84 82-70 976-2 Bpmbdez8 (16476)* | * Geen eindrijtuig meer, maar nog wel de letter 'e' in de typeaanduiding | |
ICR-3 | 1986 | BKD 50 84 82-70 977-3 | - | - | BD 50 84 82-70 977-3 | 61 84 82-70 977-0 Bpmbdez8 (16477) | 61 84 82-70 977-0 Bpmbdz8 (16477)* | * Geen eindrijtuig meer | |
ICR-3 | 1987 | BKD 50 84 82-70 978-1 | - | - | BD 50 84 82-70 978-1 | 61 84 82-70 978-8 Bpmbdez8 (16478) | |||
ICR-3 | 1987 | BKD 50 84 82-70 981-5 | - | - | BD 50 84 82-70 981-5 | 61 84 82-70 981-2 Bpmbdez8 (16481) | |||
ICR-3 | 1987 | BKD 50 84 82-70 982-3 | BKD 50 84 82-70 594-6 | BKD 50 84 82-70 982-3 | BD 50 84 82-70 982-3 | 61 84 82-70 982-0 Bpmbdez8 (reserve, ex-16282) | 61 84 82-70 982-0 Bpmbdz8 (16234, ex-16413)* | * Geen eindrijtuig meer |