Serie C6401-6470
Oorspronkelijk nummer | Bouwjaar | Vernummering 1952 (NS) | Vernummering 1956 (NS) | Vernummering (PKP/CSD) | Vernummering 1956 (PKP) | Vernummering 1958 (DR) | Nummers 1968 (PKP/DR) | Buiten dienst | Opmerkingen |
C6401 | 1930 | - | B6401 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6402 | 1930 | - | B6402 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6403 | 1930 | - | B6403 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6404 | 1930 | - | B6404 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6405 | 1930 | - | B6405 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6406 | 1930 | - | B6406 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6407 | 1930 | - | B6407 | - | - | - | - | 1964 (NS) | Gesloopt |
C6408 | 1930 | - | B6408 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6409 | 1930 | - | B6409 | - | - | - | - | 1964 (NS) | Gesloopt |
C6410 | 1930 | - | - | - | - | 400-407 | 50 50 02-25 058-5 | 1951 (NS), 1973 (DR) | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
C6411 | 1930 | - | B6411 | - | - | - | - | 1962 (NS) | Gesloopt |
C6412 | 1930 | - | - | Cx 019 944 | Bx 19 944 | - | Bx 50 51 22-20 150-0 | 1951 (NS), 1972 (PKP) | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd; Na buitendienststelling eind 1972 omgebouwd tot dienstwagen; Voor het laatst gezien in 1983 op het emplacement Zabrzeg Czarnolesie. |
C6413 | 1930 | - | - | ? | ? | - | ? | 1951 (NS), ? (PKP) | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
C6414 | 1930 | - | B6414 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6415 | 1930 | - | - | - | - | - | - | 1940 (NS) | Oorlogsschade; gesloopt |
C6416 | 1930 | - | B6416 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6417 | 1930 | - | - | Cx 019 946 | Bx 19 946 | - | Bx 50 51 22-20 152-6 | 1951 (NS) | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd; Verbouwd tot dienstwagen 844055; Laatste melding van het bestaan is uit 1986 |
C6418 | 1930 | - | B6418 | - | - | - | - | 1962 (NS) | Gesloopt |
C6419 | 1930 | - | B6419 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6420 | 1930 | - | B6420 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6421 | 1930 | - | B6421 | - | - | - | - | 1965 (NS) | Gesloopt |
C6422 | 1930 | - | - | - | - | 400-408 | 50 50 02-25 021-3 | 1951 (NS), 1971 (DR) | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
C6423 | 1930 | - | - | ? | ? | ? | ? | 1951 (NS), ? | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
C6424 | 1930 | - | B6424 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6425 | 1930 | - | B6425 | - | - | - | - | 1965 (NS) | Gesloopt |
C6426 | 1930 | - | - | ? | ? | ? | ? | 1951 (NS), ? | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
C6427 | 1930 | - | B6427 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6428 | 1930 | - | - | - | - | - | - | 1946 (NS) | Oorlogsschade; gesloopt |
C6429 | 1930 | - | B6429 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6430 | 1930 | - | B6430 | - | - | - | - | 1962 (NS) | Gesloopt |
C6431 | 1930 | - | - | - | - | - | - | 1948 (NS) | Oorlogsschade; gesloopt |
C6432 | 1930 | - | B6432 | - | - | - | - | 1963 (NS) | In 1965 verbouwd tot rongenwagen 173 396; In 1968 vernummerd in 30 84 977 3 004-1; In 1970 vernummerd in 30 84 979 1 404-1; In 1976 vernummerd in 30 84 979 3 403-1; Afgevoerd in 1981 |
C6433 | 1930 | - | - | ? | ? | ? | ? | 1951 (NS), ? | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
C6434 | 1930 | - | B6434 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6435 | 1930 | - | B6435 | - | - | - | - | 1965 (NS) | Gesloopt |
C6436 | 1930 | - | B6436 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6437 | 1930 | - | B6437 | - | - | - | - | 1963 (NS) | In 1965 verbouwd tot rongenwagen 173 395; In 1968 vernummerd in 30 84 977 3 003-3; In 1973 vernummerd in 30 84 979 1 403-3; In 1975 vernummerd in 30 84 979 3 402-3; Afgevoerd in 1976 |
C6438 | 1930 | - | B6438 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6439 | 1930 | - | B6439 | - | - | - | - | 1962 (NS) | Gesloopt |
C6440 | 1930 | - | - | - | - | - | - | 1940 (NS) | Oorlogsschade; gesloopt |
C6441 | 1930 | - | B6441 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6442 | 1930 | - | B6442 | - | - | - | - | 1962 (NS) | Gesloopt |
C6443 | 1930 | - | B6443 | - | - | - | - | 1964 (NS) | Na buitendienststelling dienstwagen in Amsterdam; Eind jaren ’70 nog naar Roosendaal overgebracht; In 1983 gesloopt |
C6444 | 1930 | - | B6444 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6445 | 1930 | - | B6445 | - | - | - | - | 1964 (NS) | Gesloopt |
C6446 | 1930 | - | B6446 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6447 | 1930 | - | B6447 | - | - | - | - | 1964 (NS) | Gesloopt |
C6448 | 1930 | - | B6448 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6449 | 1930 | - | B6449 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6450 | 1930 | - | B6450 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6451 | 1931 | - | - | Cx 019 461 | Bx 19 461 | - | Bx 50 51 20-20 157-7 | 1951 (NS), 1978 (PKP) | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd; Officiëel gesloopt in 1981 maar in 1992 gevonden in Lodz; Tussen 1992 en 2002 gesloopt |
C6452 | 1931 | - | B6452 | - | - | - | - | 1963 (NS) | In 1965 verbouwd tot rongenwagen 173 393; In 1968 vernummerd in 30 84 977 3 001-7; In 1970 vernummerd in 30 84 979 1 401-7; In 1975 vernummerd in 30 84 979 3 400-7; Afgevoerd in 1981 |
C6453 | 1931 | - | B6453 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6454 | 1931 | C6451 | B6451 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6455 | 1931 | C6440 | B6440 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6456 | 1931 | - | - | - | - | - | - | 1940 (NS) | Oorlogsschade; gesloopt |
C6457 | 1931 | C6433 | B6433 | - | - | - | - | 1962 (NS) | Gesloopt |
C6458 | 1931 | C6431 | B6431 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6459 | 1931 | C6428 | B6428 | - | - | - | - | 1962 (NS) | Gesloopt |
C6460 | 1931 | C6426 | B6426 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6461 | 1931 | C6423 | B6423 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6462 | 1931 | C6422 | B6422 | - | - | - | - | 1965 (NS) | Gesloopt |
C6463 | 1931 | C6417 | B6417 | Ca 6463 | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6464 | 1931 | C6415 | B6415 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6465 | 1931 | - | - | ? | ? | ? | ? | 1951 (NS), ? | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
C6466 | 1931 | C6413 | B6413 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6467 | 1931 | - | - | Cx 019 238 | Bx 19 238 | - | Bx 50 51 21-20 151-9 | 1951 (NS), 1972 (PKP) | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
C6468 | 1931 | - | - | - | - | - | - | 1940 (NS) | Oorlogsschade; gesloopt |
C6469 | 1931 | C6412 | B6412 | - | - | - | - | 1963 (NS) | In 1965 verbouwd tot rongenwagen 173 394; In 1968 vernummerd in 30 84 977 3 002-5; In 1973 vernummerd in 30 84 979 1 402-5; In 1975 vernummerd in 30 84 979 3 401-5; Afgevoerd in 1979 |
C6470 | 1931 | C6410 | B6410 | - | - | - | - | 1964 (NS) | Gesloopt |
  |
Serie C6471-6485
Oorspronkelijk nummer | Bouwjaar | Vernummering 1952 (NS) | Vernummering 1956 (NS) | Vernummering (PKP) | Vernummering 1956 (PKP) | Vernummering 1958 (DR) | Vernummering 1968 (PKP/DR) | Buiten dienst | Opmerkingen |
C6471 | 1933 | - | - | - | - | 400-508 | 50 50 02-25 026-2 | 1951 (NS), 1971 (DR) | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
C6472 | 1933 | - | - | - | - | 400-509 | - | 1951 (NS), ? | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd; Juli 1968 Reko |
C6473 | 1933 | - | B6473 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6474 | 1933 | - | B6474 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6475 | 1933 | - | B6475 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6476 | 1933 | - | B6476 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6477 | 1933 | - | B6477 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6478 | 1933 | - | B6478 | - | - | - | - | 1963 (NS) | In 1965 naar speeltuin in Utrecht; In 1991 verkocht aan Stibans; In 1994 verkocht aan het NSM; in 2009 naar SGB. |
C6479 | 1933 | - | B6479 | ? | ? | ? | ? | 1951 (NS), ? | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
C6480 | 1933 | - | - | Cx 019 945 | Bx 19 945 | - | Bx 50 51 22-20 151-8 | 1951 (NS), 1971 (PKP) | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
C6481 | 1933 | C6471 | B6471 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6482 | 1933 | C6472 | B6472 | - | - | - | - | 1963 (NS) | Gesloopt |
C6483 | 1933 | C6479 | B6479 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6484 | 1933 | C6480 | B6480 | - | - | - | - | 1966 (NS) | Gesloopt |
C6485 | 1933 | - | - | ? | ? | ? | ? | 1951 (NS), ? | Vermist na WO II en in 1951 administratief afgevoerd |
Onbekende rijtuigen
Oorspronkelijk nummer | Bouwjaar | Vernummering 1952 (NS) | Vernummering 1956 (NS) | Nummers (PKP) | Vernummering 1956 (PKP) | Vernummering 1958 (DR) | Vernummering 1968 (PKP/DR) | Buiten dienst | Opmerkingen |
Onbekend rijtuig | 1930 | - | - | Cx 019 244 | - | - | - | 1954 | Het zou gaan om een rijtuig met als bouwjaar 1930, waarvoor de rijtuigen C6410, C6423, C6426 of C6433 in aanmerking komen. |
Onbekend rijtuig | 1930 | - | - | Cx 019 248 | Bx 19 248 | - | - | 1963 | Gesloopt rond 1968; Het zou gaan om een rijtuig met als bouwjaar 1930, waarvoor de rijtuigen C6410, C6423, C6426 of C6433 in aanmerking komen. |